Länge sen men nu har det gått framåt...

Hejhopp!
Kanske skulle komma igång med detta igen!?

Men det gäller ju att komma på fötter också..
Men nu har det hänt grejer iaf. Har varit hos läkare för inte den första gången! Ny läkare och nu känns det som att allting tas på allvar. En riktig undersökning har gjort, fler prover har tagits. Jag har fått medicin utskrivet och hoppas på att allting kommer bli bra nu! Medicin mot ångest och depression och medicin för magen eftersom jag nu fått diagnosen IBS. Känns bra att jag nu fått en förklaring på riktigt!
Pratade med dom på vårdcentralen idag eftersom jag nu mår sämre och sover sämre än jag gjorde innan jag började med medicinerna. Hon sa att man i början kan må sämre men att det vänder. Och det hoppas jag verkligen - nu är det verkligen kass!
Igår hade jag ganska svårt att somna - vilket jag inte brukar ha. Sen vaknade jag tusen gånger under hela natten och som avslutning på natten varknade jag klockan 04:15 och kunde inte somna om. Kunde inte slappna av och låg bara o vred o vände på mig tills det var dags att gå upp strax före sex.

Nu börjar vi komma iordning ganska bra i lägenheten men det är saker som fattas för att det ska bli riktigt perfekt.. Men gud vad jag trivs här, i lägenheten, med Robin... Detta kommer bli underbart, det är underbart men bättre kommer det bli! Planer planer planer som jag hoppas kommer bli av.. hoppas verkligen! Lisa har hittat hem..

Det nya jobbet känns toppen men med mindre krafter är det svårt att tycka att det är toppen! Personalen och barnen trivs jag verkligen med och arbetssättet också så nu är det bara jag som ska få ork och lust tillbaka..


Timmarna på badet är gjorde till sommaren vilket känns toppen! Då kan jag lägga det åt sidan och slippa ha det i huvudet.. sen får vi se om det kommer vara någon form av fortsättning med jobbet där men jag har sagt att det inte kommer kunna vara i samma utsträckning som det är nu! Det orkar jag inte med..

Nu ska vi fixa lite mat och se på tv eller någon film o förhoppningsvis bara mysa resten av kvällen!
Älskar Robin galet mycket.. Han behandlar mig som en prinsessa och samtidigt som jag kanske inte mått så här dåligt förut har jag nog aldrig mått såhär bra.. Konstigt det där!

____________________________________________________________________________________

" Kärlek Kärlek Kärlek "

// Lisa




Kommentarer
Postat av: mi

Visst blir man så positivt överraskad när de hjälper en på riktigt, man har fått halvdan hjälp så länge att man inte riktigt tror på läkare som vill och kan hjälpa en och sen när de kommer så blir man så snopen. Jag hoppas att det vänder för dig, jag vet som sagt hur jobbigt det är att inte kunna sova..



Fan vad jag vill hitta min egen Robin.. :/ Jag har fått ett uppvaknande till vad de gäller kärlek i helgen, och det känns som om jag ska gå av eller delar av mig dör varje gång, varför ska de vara så jävla svårt?

2011-02-22 @ 18:32:46
URL: http://ni.blogg.se/
Postat av: mi

Ja du, jag brydde mig mer än vad jag tänkte mig att jag skulle göra.. :/

2011-02-23 @ 21:03:58
URL: http://ni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0