Det kan inte vara meningen att man ska vara såhär trött...

Denna trötthet gör mig riktigt galen.. Sover dåligt och är trött hela dagarna! Orkar inte ha det så här mycket längre till..
Jag orkar inte göra något mer än det jag måste men det är knappt det.. Ger det några veckor till annars blir det läkaren igen!!
Förutom att orken inte finns så är lusten att hitta på saker väldigt liten också.. skulle kunna ligga i soffan hela dagarna som det känns nu. Men jag vet att jag skulle bli uttråkad efter ett tag men just nu gör det inget att bara ligga här!

Idag har jag träffat Jenny en sväng, vi käkade lunch på stan o pratade en massa.. Jag är glad att jag har så underbara vänner =)
När jag kom hem slocknade jag i soffan tills jag var tvungen att skjutsa mina föräldrar. Är nu tillbaka i soffan o tänker inte flytta mig härifrån..
Robin jobbar till 22 eller nått o när han kommer hem blir det film och mys!! Längtar..! Om jag kan hålla mig vaken vill säga.. Har inte varit vaken efter 22 på evigheter.. hmm =/

Imorn blir det en promenad ner till stan o en fika med Linda =)


________________________________________________________________________________________

" Min underbara "

// Lisa



Kommentarer
Postat av: mi

hehe ja någon gång måste man ju försöka vara det också.. Måste ju passa på de dagar man får en hel natt sömn och göra saker tills man inte orkar igen..

2011-02-27 @ 12:40:25
URL: http://ni.blogg.se/
Postat av: mi

Jag borde iaf ha pluggat något i helgen, men de känns inte som om jag gjort något.. det har jag iosf inte heller så de är väl därför :/

2011-02-27 @ 21:27:52
URL: http://ni.blogg.se/
Postat av: mi

Fast det är i alla falla bra att du får sova ut nu eftersom du så uppenbarligen behöver det! Sov så mycket du kan, kroppen behöver säkert återhämta sig och vila nu. Så får vi hoppas att det blir bättre snart..

2011-03-02 @ 09:44:15
URL: http://ni.blogg.se/
Postat av: mi

Fick du sova inatt? ;) lördag till söndag efter irländska aftonen? :)

2011-03-13 @ 10:39:39
URL: http://ni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0