En helt ny värld...

Jag känner mig som en prinsessa.. precis så som det ska vara! Att ha någon som bryr sig så mycket, någon som tar hand om mig o får mig att må så bra.. Det är helt galet! Även att jag inte känner mig helt på topp i kroppen så mår mitt hjärta helt galet bra!
Den uppmärksamhet jag får, får mig att smälta.. En blick så faller jag pladask! Det är så det ska vara o det är så jag vill ha det!!
Det är småsaker i vardagen som gör det, att laga mat ihop, gå en promenad, kolla på film, ligga o prata o en massa andra saker som finns här... o jag trivs galet!!


Har varit hemma hela veckan från jobbet o känner mig inte helt på topp än men har varit på vårdcentralen alldeles för många gånger den här veckan, senast idag o då togs blovprover. Jag får svar på dom i början på nästa vecka..
Om de inte hittar någon vet jag inte hur detta ska gå.. kanske är det så att det senaste året är orsaken till att jag mår såhär o vad är lösningen då??

När det gäller ryggen så har det blivit lite bättre o hoppas på att muskelsalvan jag smörjer med varje dag ska hjälpa också.. Har kommit fram till att jag måste sluta bära på barnen om min rygg ska överleva detta!



Vad som händer i helgen får vi se.. lille bror kommer hem så förhoppningsvis kommer jag hinna träffa honom.. Jenny o jag ska käka lunch o sen får vi se vad som händer...


____________________________________________________________________________________

" Kanske på dimmig fest under en soffa men glad för alltid "

// Lisa


Kommentarer
Postat av: mi

Härligt! Det känns som om du och jag är tvärtemot varandra just nu, jag går ner mig utan kärlek just nu och du går upp dig fån allt skit med hjälp av kärlek.. Vad skulle man inte ge för någon som älskar en och som jag älskar tillbaka..



Jag tror du mår dåligt pga allt som hänt och svaret ter sig ganska självklart, du behöver lösa alla lösa trådar, bestämma dig och varva ned!



Jag hoppas att det löser sig jag finns här för dig, det hoppas jag att du vet.

2010-11-05 @ 16:30:52
URL: http://ni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0