Ont, ont, ont

Lördag igen.. dagarna o veckorna bara rinner iväg o man hinner in med att tänka!

Har fortfarande ont i hela kroppen, värken i ryggen har nu spridit sig o sitter nu också i nacken.. sitter här med sån värmekudde över nacken o hoppas på att det ska bli bättre.. Får ta o köra med en sån massageapparat sen!

 

Robin är o iväg o kör sin syster o hennes kille till någon fest eller vad det var.. när han kommer hem ska vi iväg o käka någonstans. Vad som händer sen vet jag inte riktigt.. Det var fest hos någon av hans kompisar så vi får väl se om vi hamnar där.. Det vi ska göra är iaf o åka o hämta nått ljud/dvd hmm vad det nu heter till tv´n.

 

Jag är trött.. känner inte för att jobba på måndag men nu måste jag komma igång igen. Är trött på att ligga hemma o glo! Värken får vi bota med piller o resten hoppas jag att få svar på i början på nästa vecka när provsvaren kommer! Så får vi se vad som kan göras åt saken!

Förlåt att jag klagar men det är faktiskt inte roligt längre!

 

Nej, dags att fara!!

 

 

Linkin Park - In the end




_____________________________________________________________________________
" Vi hamnade där vi aldrig trodde att vi skulle hamna "
// Lisa

Kommentarer
Postat av: Linda

Du får klaga, helt okej...

Jag hoppas verkligen att du får ett svar på proverna. Men om du har så ont är det verkligen bra att du jobbar? Kan du inte bli sjukskriven?



Ta hand om dig vännen.

Kram

2010-11-06 @ 19:54:02
URL: http://somethingsmall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0