Jag är sjuk men det är ingen som vet varför!

Ojdå... så har det gått lång tid igen sen jag bloggade. Jag förstår inte att tiden inte finns till det. Men det är väl så att jag prioriterar annat. Jag har ett nytt liv o med det också massor med nya saker att göra.


Just nu ligger jag hemma o är sjuk.. Min kropp är helt förstörd, ingen kraft finns kvar o det är jobbigt att bara ta mig upp ur sängen.
Har precis fått i mig lite att käka men det är inte lätt att äta när man mår illa.
För ca 4veckor sen fick jag urinvägsinfektion igen - käkade tabletter men det blev inte riktigt bra o efter ett tag komma problemen tillbaka o jag käkade tabletter igen men det känns inte helt bra. Var på vårdcentralen idag men de hittade inga bakterier så de har ingen aning om vad problemet är. Om några dagar får jag svar på prover o hoppas då på att läkarna vet vad de ska göra för att det ska bli bättre..
Är trött på att må dåligt...


Idag förutom att släpa mig till vårdcentralen har jag legat i sängen o tittat på tv-program på nätet.. men huvudet gör ont o det blir nog att vila en stund snart.

Sen jag bloggade sist har det hänt massor men har egentligen ingen koll på vad. Lägenheten är iaf ute ur bilden nu så det känns riktigt skönt. På jobbet är det fortfarande massor att göra, många i personalen är borta o idag är jag borta. Det är galet hur man kör slut på sig själv. O vikarier är inte alltid vi får ta in.

I helgen hade vi inflyttningsfest o det var riktigt trevligt. Jag mådde tyvärr inte så bra så jag tog det extremt lugnt o låg i sängen om vart annat.
Men trots att jag mådde dåligt blev kvällen riktigt lyckad!


Nu får vi se hur länge jag blir hemma.. imorn blir jag hemma iaf sen får vi se hur jag mår. Men som det känns nu blir det kanske längre tid.

___________________________________________________________________________________

" Förutom att jag är sjuk o det är alldeles för mycket på jobbet så mår jag toppen!! "

// Lisa




Kommentarer
Postat av: mi

Skönt att se dig uppdatera igen! Jag förstår att du har haft för fullt upp för att göra det innan :)

2010-11-04 @ 17:19:39
URL: http://ni.blogg.se/
Postat av: Linda

Härligt att se en uppdatering här :)

Men inget kul att läsa att du inte mår något bra. Jag hoppas att du snart får ett svar på vad som är fel så att du kan få rätt behandling och blir frisk och kry igen.



Ta hand om dig!

Kram

2010-11-05 @ 07:56:15
URL: http://somethingsmall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0