En framtid som förut var så långt borta..

Snön ligger på marken och det är kallt ute.. Så länge det inte är extremt kallt och så länge det inte blåser är jag nöjd! Hatar att frysa..
Den framtid osm förut var så långt borta är nu inte långt borta alls, om man tänker efter! ;)

Jag konstaterar igen att dagarna springer iväg o hinna med det man ska är en omöjlighet!!
Min att-göralista växer är och nu uppe i en hel A4 och min känsla av att allt snart kommer att vara klart blandar sig med e panikkänsla för att jag inte hinner med sånt jag känner att jag måste få gjort inom kort!
Det är just att ha en massa viktiga saker hänga över en som är jobbigt..

Är fortfarande genomförkyld och kraften finns knappt.. Jag är trött på att må dåligt! När ska det gå över? Men det är väl så att när det väl smäller så smäller det hårt och jävligt länge! Men mitt senaste år har varit ett stort kaos och jag tycker att det räcker nu...


Helgen har varit bra, borde ha legat inne hela helgen men hur lätt är det? Man blir uttråkad och får panik o så är helgen över..
Men fredagen blev iaf lugn, lördagen var vi hemma hos Folke som hade fest o söndagen blev lugn. Vi åkte o handlade mat, tittade på flera avsnitta av SOA och senare under kvällen åkte vi till Åby o hämtade ett spel och tog efter det en promenad i Klocket.


Min bil står fortfarande stilla efter krocken med älgen, vi får väl se hur länge till den gör det! Beroende på hur det ser ut framåt med jobbet så ska jag förhoppningsvis snart köpa en ny bil.



Mitt i allt kaos så känner jag mig lycklig! Jag är kär upp över öronen och är glad att jag har Robin som hjälper och stöttar mig så mycket han kan.. O det är jag så tacksam för! Älskar dig min ängel..


__________________________________________________________________________

" Inte alls lång tid egentligen om man tänker efter men jag vill och det kommer bli så bra "

// Lisa



Kommentarer
Postat av: mi

Något speciellt du tänker på när du säger "en framtid"? Jag är inte klar, jag har fyra veckor kvar med den här veckan.. :)

2010-11-23 @ 20:46:15
URL: http://ni.blogg.se/
Postat av: mi

Det är utbildningen jag tänker på och om jag passar som lärare och om det är det jag verkligen vill göra, jag är tveksam på om det kommer komma en dag då de känns rätt..

2010-12-19 @ 14:04:13
URL: http://ni.blogg.se/
Postat av: mi

Hehe ja ni får ta och komma upp någon dag efter jul :)

Har du suttit och läst ifatt eller har jag råkat missa två kommentarer från dig ;)



Ja jag hoppas att han hjälper mig nu så gott han kan. Men som sagt han kunde ju inte vara där hela tiden, han flyttade ju till sjukhuset sen.



Sköt om dig Lisa, kramas

2010-12-19 @ 19:19:30
URL: http://ni.blogg.se/
Postat av: mi

Ja och skulle det vara så att någon annan tar över och gör så då orkar jag inte mer, då tänker jag neka allt som har med det att göra. Då skiter jag i allt.



Jo, alltid lika knepigt att veta, jag hade för mig att du var mer säker, men de är klart alla undrar väl egentligen om det är rätt..



Jag kommer hem imorgon! :D

2010-12-20 @ 17:20:55
URL: http://ni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0