Välkommen på cirkus...

Jo det är väl så det går att beskriva.. de här två veckorna har varit som en cirkus.. Alldeles för många barn som har det varit o många som inte kan lyssna utan bara far omkring hela tiden o kräver att man har koll på dom hela tiden. Detta tillsammans med barn som kräver uppmärksamhet av andra orsaker - osäkerhet o rädsla..
Full fart o man hinner inte vara stilla eller koppla av en sekund - inte ens på rasterna..


Har beställt NeuLash idag.. tänkte jag skulle få snyggare, längre o starkare ögonfransar.. Har sett att flera har varit nöjda så jag tänkte också göra ett försök! Det skickades till mig redan idag så förhoppningsvis får jag det imorn =)


Ok, tester är gjorda o svaren har kommit - Lymfom! Lågrisk o som utvecklas långsamt.. behandling påbörjas inte förrän symptom visas o när det kommer vet man inte.. det kan ta veckor, månader, år..
Så ännu mer ovisshet - ännu en med cancer...
Ännu mera cirkus...!


Kl. 8 imorn ska jag vara hos henne.. o se om jag får något vettigt sagt, saker jag behöver säga, saker jag behöver få hjälp med!
Efter besöket där ska jag åka till jobbet o jobba ett par timmar - sen hem på lunch o tillbaka o jobba igen.. Men imorn är det avslutning o sen är jag ledig nästa vecka.. Om jag inte hoppar in o jobbar som vikarie någonstans.. Måndag o tisdag vecka 23 jobbar jag o sen bär det av mot Sweden Rock.. =) Fan vad jag längtar!
Sen är det dags för jobb måndag-fredag v.24-26 - vissa dagar heldag andra halvdag.

Jag vill ha sommar, med sol o en massa bad o annat kul med mina underbara vänner!!
_______________________________________________________________________________________

" Jag vill inte ha cirkus längre - iaf inte denna negativa cirkus "

// Lisa







Kommentarer
Postat av: mi

Vad jobbigt! Hur vanligt är det att någon med cancer från någon annan slags cancer? För de var väl det det var? Jag vet inte längre vad jag ska säga, men hur som helst så finns jag här för dig precis så mycket du vill/behöver.



Jag hann inte att fråga någon, så jag hoppas att det gick bra ändå, imorgon ska det in och jag börjar bli nervös och kanske lite hoppfull, men det var jag förra gången med iosf :/



Lycka till med mötet med ja du vet imorgon, jag tror på det, jag tror på dig!



Kramar

2010-05-27 @ 22:53:52
URL: http://ni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0