Finns det något mer att säga?

Hon har satt sig där det är lugnt, där inte så många springer förbi, där hon slipper bli sedd.. Orkar inte med en massa folk, de får gärna gå förbi - för hon skiter i vilket.. Hon har sin musik där hon kan fly till en annan värld.

Först blev hon ledsen, sen blev det ju faktiskt ganska bra.. bättre än hon trodde.. Efter ett tag blev hon riktigt förbannad..
Nu vet hon inte längre - känner ingenting, känner sig som en zombi, vill bara att tiden ska gå.. Lever i sin egen lilla värld.. Det finns inga känslor kvar.. resultatet av att ha negativa tankar kring sig.. De positiva tankarna som förr fanns bryts ner steg för steg o till slut finns det inga kvar!

Ibland möter hon någons blick, som förut kunde vara jobbigt, men inte längre. Det spelar ingen roll..
Så kommer det någon man känner, hon ler o hälsar - bara för att vara trevlig.. även om det känns som att det kvittar!

Tankarna går inte att fokusera de liksom faromkring o verkar inte hitta någon lösning på någonting..
Ett telefonsamtal senare känner hon sig ännu mer nere... ännu mer ensam...




Jag ska försöka hitta en present till Linda idag, vilket inte är det lättaste.. men men jag har ju fram till ca 14:30 på mig så nått ska jag väl kunna hitta på.. önskar bara att jag hade lite hjälp här!
Sen är det dags att jobba igen, inget jag känner för direkt men det är väl ett måste.. Ikväll vet jag inte vad som händer.
Andreas fick kommer hem igår - han åkte med mig hem från Linköping men ville inte sova hemma eftersom jag skulle jobba så mycket igår o idag. Får väl se om han kommer hem ikväll eller hur det blir.. =/


_______________________________________________________________________________________________

" Lämnad ensam för något som för stunden känns mycket bättre - men efter?? "

// Lisa


Kommentarer
Postat av: mi

Jan Johansson, jazz tror jag det är, men det är bara lugn och skön musik.. :)

2010-05-07 @ 15:46:16
URL: http://ni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0