Tekniska problem...

Snart dags att åka mot jobbet... Idag har det varit riktigt skönt väder - lite synd att det blåser kallt men förhoppningsvis blir det bättre snart. Varma vindar är härligt!
har suttit i Vasaparken o solat på förmiddagen.. =)
Blev anfallen av en liten hundvalp - hur söt som helst.. Som taget ur hundtricket.. nae.. hahaha.. ;)


Har försökt lösa ett problem som uppstått med Spotify men det tycks inte vilja lösa sig o nu har jag inte tid att fixa med det längre, måste till jobbet. Jag är inte ett dugg teknisk o fattar verkligen ingenting av det, men men får väl be någon snäll människa om hjälp.

Imorn tänkte jag få ordning här hemma lite.. Känner för att vrida upp musiken på högsta volym o bara fara runt här hemma. Låta tankarna fara genom huvudet..o se om jag kan få någon ordning..

Hoffmaestro & Chraa - Highwayman

Skönaste gänget.. gillar speciellt han i svart hatt.. vilket smile ;)

________________________________________________________________________________________________

" Jag lever i en alldeles egen liten värld "

// Lisa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0