Påväg vart?

Ännu en dag med avslutningar är avklarad..

Ska snart försöka sova, vilket jag inte tror kommer bli det allra lättste idag..
Känner mig totalt vilsen o kan inte lösa det, är ledsen o känner bara för att gråta men jag har ingas tårar kvar, är arg men har inget att slå på, är trött men jag har för mycket i huvudet för att kunna sova!


Imorn blir det städning.. jag måste verkligen.. ingen snäll människa som skulle vilja hjälpa mig??

Nej, dags att försöka fly till drömmarnas värld!
Jag ber om ursäkt för alla negativa saker o tankar som kommer upp här men det är så skönt att få skriva av sig! Jag har ingen aning om vart detta är på väg.. o allt jag kan säga är fan i helvete!!

_______________________________________________________________________________________________

" Förändringar krävs för att kunna få detta att fungera "

// Lisa


Kommentarer
Postat av: Linda

Du har all rätt i världen att känna som du gör. Det är bara att du öser ut allt här, det är väl därför man har en blogg? Ventilera så att man känner sig lite bättre efter åt (om man har tur).



Jag kommer snart ner...

Puss och kram

2010-05-05 @ 09:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0