Ajaj idag o annat ajaj imorn...

Jag är knallröd o det svider så jag bli galen.. om jag bara hade smörjt in mig med solkräm innan jag solade..!! Nu smörjer jag mig med after sun med aloe vera för att få bort det röda o allt svidande.. det går lite bra men det går inte så fort som jag vill att det ska gå..
men men jag får ju skylla mig själv..

Imorn blir det jobb i Västra husby 7:30-15:30.. Hur det ska gå att hitta dit vet jag inte.. Antar att det inte är så stort men jag o hitta till olika ställen går inte ihop! Har en karta o har fått vägbeskrivning så det är bara att hoppas på det bästa!
På onsdag blir det jobb i Söderköping 12:30-16:30..

Idag var jag o körde bodypump, lär ha världens träningsvärk imorn men det får jag ta.. Efter att den en timmes långa träningen var slut skakade varenda muskel i min kropp.. Helt sjukt! Det var extremt länge sen jag körde bodypump, slutade för att det inte var så kul längre, men nu är det riktigt kul igen =)

Nu tittar jag på CSI o ska väl sova efter det om jag ska orka upp imorn.. Måste ju åka tidigt imorn! Hmm, o jag som hatar att gå upp för tidigt!



Imorn diskuterar jag vad man ska följa, hjärta eller hjärna..
________________________________________________________________________________________

" Det är nu man inser vad man saknar o vad man alltid har saknat "

// Lisa



Kommentarer
Postat av: mi

En kombination av hjärta och hjärna är väl det ultimata, sen beror de väl kanske också på hur mycket de skiljer sig och vilka som får vilka konsekvenser? Magkänsla är oftast bäst ;)

2010-06-01 @ 09:17:12
URL: http://ni.blogg.se/
Postat av: mi

Ja det känns som om vi bara ska ha gjort det, och vad ska man gå på egentligen? Man skriver ju bara om de refererar rätt och svarar på frågorna vi fick om uppgiften när vi skulle skriva den. Och man är ju bara dum om man inte har svarat på de frågorna, så de känns som om man inte direkt har något att säga.. Känns urfångigt, svårt och lustigt.



hehe ja lite roligt var det, men man lär sig av sina misstag ;) hoppas jag iaf :)

2010-06-01 @ 18:44:31
URL: http://ni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0