En kväll under stjärnorna...

Om man bara kunde sluta tänka skulle allt bli så mycket lättare.. tankarna som snurrar o de frågor som kommer upp. Jag är totalt livrädd för vart detta ska sluta.. en ovisshet utan svar!

Igår efter besöket hos Andreas åkte jag ut till Henke o Ida som för några månader sen flyttade till hus. Där badade vi vedeldad tunna, vilket ar helt sjukt underbart. Vattnet var mellan 39 o 43 grader, det tog ett tag innan jag tog mig ner i vattnet - det var så himla varmt. Efter en stunds badande hade Matte tänt en eld o vi satt vid den en stund..
Vi badade ytterligare en gång o då hade stjärnorna börjat komma fram o det var så härigt att kunna sitta o bara försvinna in i mörkret. Sen bytte vi om o satte oss inne för att titta på den film som spelades in på 1:a majtåget. Hahaha... Dexter är ju extrem.. =)
När vi skulle åka hem hade himlen blivit alldeles stjärnklar o jag ville bara lägga mig på gräset o titta upp..

Idag har jag varit hos tandläkaren o tagit bort missfärgningar igen.. de hade missat lite sist jag var där så det var bara att göra ett nytt besök.. Det är inte alls kul att vara där men tänderna blir verkligen supersnygga efteråt.
Efter ett snabbesök där bar det av mot Söderköping o hopp om att solen skulle hålla sig framme så vi kunde käka glass. Men det var mycket bättre hemma i stan. Vi satt o frös men jag kan tänka mig att de som käkade glass frös mer än vad jag gjorde. Dexter matade en and o försökte med alla knep för att få den att börja prata, vilket inte gick speceillt bra!

Nu ska jag försöka pilla i mig något att käka, är inte speciellt hungrig men har bara ätit två riskakor idag o ska jag kunna jobba till 20 ikväll så borde jag käka.

Ikväll får vi se vad det blir.. Kanske är det så att Andreas kommer hem, det vet han inte än. Det är sånt som märks.
Jag hoppas på toppenväder denna vecka så man kan sitta ute o fika. Ligga i en park o sola, snacka skit o bara ha det underbart!


__________________________________________________________________________________________

" Totalt kaos inuti när mitt hjärta slits i bitar "

// Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0