Lite bättre men fortfarande snurrig...

Samtalet gick väl bra.. lite konstigt att sitta där, mittemot någon annan som bara sitter o stirrar..
Hon sa ingenting.. o jag undrade vart jag skulle börja, om jag skulle börja..
Jag började prata o det gick bättre o bättre. Kändes ganska bra tror jag..

Vissa saker människan sa var helt värdelöst men några saker kunde jag iaf ta med mig:
"Du finner dina svar i samtalen, vad du får för svar på dina frågor hjälper dig att svara på dina egna frågor"
"Det är bara du som kan hitta dina svar o hur lång tid det tar o vilken väg du väljer är bara du som kan bestämma"


Fredag idag =)
men kvällen är lite osäker!
Imorn ska jag på HLR-utbildning såg jag i min kallender - hmm.. snacka om att jag inte har koll på vad jag har att göra..
Ska försöka få hit min pappa i helgen så han kan hjälpa mig med lite saker här hemma.. Jag är ju inte så händig o känner inte för att förstöra en massa saker, så det är bäst att ta hit någon som kan o vet hur man ska göra.

Ska käka lite nu o sen cykla förbi o hämta min NeuLash o sen vidare mot jobbet.. sen får vi se!
Ha en bra eftermiddag!

Kanske lägger upp en liten text innan jobbet - riktigt bra o tankvärd!

________________________________________________________________________________________

" Nu (måndag) eller om ett antal veckor? "

// Lisa

Kommentarer
Postat av: mi

Okej, tråkigt lik föbannat.. Fast jag hörde någonstans att varannan person ska ha cancer, godartad eller ej.. rent statisktiskt alltså.

Jag saknar dig..

Hur mår du?

Kramar

2010-05-28 @ 21:01:57
URL: http://ni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0