Vad vill jag??

Tusen frågor... till massor med olika människor..
finns det några svar?? Vissa saker går att svara på, andra inte..
Vissa frågor går inte att svar på nu o som hon sa till mig idag.. Hur länge är du villig att vänta på svar?

Men den allra största frågan är; vad vill jag??
O där finns inget svar nu.. vad vill jag framåt?? Eller finns svaret men jag är livrädd för att se det?? Jag vet inte...
Känns som att svaren från så många andra måste komma innan jag vet vad jag vill.. Men när kommer svaren?? Hur länge kan jag vänta?? Innan saker rasar längre mer än se redan gjort...



Nu ska jag snart krypa ner i sängen o titta på film.. Ska göra mig iordning först o testa NeuLash..
Imorn är det alltså HLR-kurs o möte tror jag, kl. 18 ska vi vara ute hos Andreas föräldrar, hans mamma fyller år. Får se hur länge kursen håller på o vad som händer mer imorn.
Ha en bra kväll så hörs vi imorn!

Skulle ha lagt upp en text idag.. men ni får vänta tills imorn med att se den ;)
Finns säkert några som kan gissa vem det är som har skrivit den..?!

___________________________________________________________________________________________

" Känslor så starka att mina ben viker sig "

// Lisa




Kommentarer
Postat av: mi

Ja, jag vet, men om du tänker dig hur många som får godartade cystor också så är det kanske rilmligt, och du känner ju två personer med elakartad nu, och hur många av oss är det inte som redan går runt med någon form av svulst eller knöl någonstans utan att bry oss om det? Jag vet inte, men på en hel livstid så känns det på något sätt rimligt.. Fast jag vet inte.



Jag kommer hem nästa helg, alltså den 4-5-6 juni eller så. Vet dock inte vilken av dagarna beror på om mamma och pappa kan hämta mig och lite saker den helgen annars åker jag nog på fredagen och åker tillbaka och hämtar saker en annan dag..



Jo jag tror att det kan vara bra för dig med, om du har tur kanske du kan påverka någon annan viss herre att gå dit med, det är nog fler än du som behöver det egentligen. Jag gick också till en ett kort tag, det gav mig mycket faktsikt, hur lustig man än må känna sig. Fast jag fick mer frågor ställda på det jag sagt och slapp stå för allt prat..



Kramar

2010-05-29 @ 13:18:21
URL: http://ni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0