Oväsen...

Själv simmade jag 1500meter igår.. Förutom att jag simmar en längre sträcka totalt så orkar jag simma längre sträckor utan att vila.. - fan va jag är duktig =)


Imorse vaknade jag av att de satte igång med asfaltering utanför på gatan.. det lär ju hålla på ett par dagar. Det är inte det mest spännande att ligga o lyssna på. Igår kväll låg jag o lyssnade på fulla ungdomar som sprang omkring på gatan o förde ett jävla liv men de var inte kvar så länge.
Trots detta oväsen så lyckas jag somna, även att jag vaknar ibland men jag somnar alltid om.. Är glad att jag inte har svårt att somna när det är oväsen runt omkring!


Nu ska jag attackera mina fönster o sätta upp fler myggnät.. Måste byta ut kardborreband på fönstret i sovrummet också! Det har ju lossnat! =/


________________________________________________________________________________________

" Jag hör bara det jag vill höra "

// Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0