Lyste av lycka o stolthet...

Åkte till jobbet lite tidigare idag, för att skriva diplom o återanmälningslappar.. Alla är inte skrivna men vi får väl lösa det imorn. Vissa barn är svårt att veta vad de passar i för grupp.. men det löser vi - det gör vi alltid. Avslutningen är på fredag..

Imorse ringde en förälder till mig.. Helt nyvaken är det inte så lätt att prata. Rösten hänger inte alls med men det är bara att prata på. Hon ringde inte tidigt men jag är lite seg upp ur sängen, så jag får väl skylla mig själv.. Vi pratade i 15 minuter o efter det var min röst helt slut..
I simskolan har vi en del barn som är väldigt rädda för vatten o speciellt ett av de barnen har jobbat massor med att komma över sin rädsla. Idag var han hur duktig som helst, doppade huvudet massvis med gånger o både han o hans mamma var hur solta som helst. Han lyckades även ta baddaren blå idag.. Hans leende o hans glädje när han fick reda på det kan man leva på länge.. Han lyste o var hur stolt som helst! Det är så himla kul att se barnens glädje när de klarar något som de kämpat med mycket o länge =)
Idag har det varit klädsom också, vilket ofta är väldigt kul för barnen.. själv är jag glad att jag slipper det =P


Nu tittar jag på Efterlyst o efter det är det väl Sandhamn va?
Hörs imorn..
__________________________________________________________________________________________

" Varför har inte ni kläder på er? "

// Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0