Inte så smart kanske...



Här kommer lite bilder från mitt myggnäts projekt.. Jag kan säga att jag inte är speciellt smart när det gäller vissa saker o detta är en av de grejerna..
Det började med att jag försökte sätta nätet på insidan, vilket gick bra tills jag kom på att det inte gick att stänga fönstret då. Tänkte då att man får väl ta bort nätet varje gång man ska stänga fönstret..
men nästa problem var att det inte ens gick att stänga fönstret när man hade satt dit kardborrebandet..det blev för tjockt! Så det va bara att slita loss skiten igen..
O resultetet av detta blev ju att massa klister blev kvar på insidan..

Snyggt va?? Hahaha.. eller inte! Men det gick att skrapa bort. Faktiskt utan att färgen gick bort! =)
Något som skulle gå snabbt o smidigt tog världens tid.. det slutade iaf med att jag återanvände kardborrebandet (eftersom jag inte hade något mer - så vi får ävl se hur länge det sitter) o satte det på utsidan av fönstret o satte dit myggnätet.. Så nu kan det sitta kvar hela tiden.. =)
Så är blev det...



Så duktig jag är, inte särskilt smart men jag löste det tillslut..

Imorn berättar jag om ännu mer smarta saker jag gjort idag... Herre gud.. det är extremt!
__________________________________________________________________________________________

" Det är lika bra att fortsätta vara smart när jag ändå var i farten liksom "

// Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0