En söndag med regn o inget att göra?

Vilket väder vi har idag då.. regn, lite uppehåll, lite sol, regn o regn..


Andreas fick inte komma hem igår, vilket gjorde honom irriterad! Det förstår jag..
Han borde få komma hem idag. Han får besked om det förhoppningsvis snart.. När läkarna går sin rond får han veta hur värdena o det ser ut o om de tycker att han kan åka hem!

Vad det blir idag vet jag inte.. vill göra något, men vad går det att göra? Andreas kommer ju troligtvis hem o så vill jag ju vara med honom men när jag pratade med honom förut ville han inte hitta på något.. Jag hoppas att han ändrar sig! Vill inte ha en tråkig söndag.. jag hatar söndagar redan från början o en söndag utan att göra något gör det ju inte bättre.. =/
Kanske blir det att kolla på hockeyn sen, måste åka o handla också..
När det gäller min nacke så är den nog bättre tror jag.. =) Gör fortfarande ont men jag är lite mera rörlig nu..

Igår tillbringade jag min eftermiddag på badet i Linköping, som vändningskontrollant på Filbyter Cup! Även om det var lite långtråkigt så var det riktigt kul. En riktigt snygg simning är extremt kul att titta på!
Några av de som simmade var i min ålder, vilket betyder att jag simmande med dom när jag själv simmade. Det var inte många kvar men ett par stycken iaf.. Är lite spännande att se dom såhär många år senare.. Gud va gammal man känner sig!
Trots att tävlingen var ute o att solen lyste näst intill hela tiden så fick jag ingen färg.. =( Men men sommaren har precis börjat så färg lär jag väl få senare.. Hoppas på massor med sol o många dagar där man kan ligga vid en sjö o bara ha det toppen!

Kvällen tillbringades i soffan med film o trevligt sällskap.. =)


Hmm... en jämförelse som inte ska göras, en känsla som inte ska finnas, tankar som inte ska tänkas! Vart är detta påväg o vart ska det sluta?


_________________________________________________________________________________________

" Varning för ras "

// Lisa

Kommentarer
Postat av: mi

Jag har fått min första färg i ett linne med brottarrygg :P hehe, jätte snyggt ;)

Säg till om jag kan göra något för dig, jag ställer upp vad det än är.. du är en alldeles för underbar person för att gå till spillor, hackas sönder och brytas ned..

2010-05-23 @ 17:11:34
URL: http://ni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0