Inte många knop...

Ligger o tittar på hockeyn..
Sverigematchen slutade ju bra tillsist! Vi får väl se vad som händer i denna match. Trodde ryssarna skulle göra första målet men så blev inte fallet.

Vad har jag gjort idag nu då.. plockat runt lite här hemma, tvättat o så..
När Andreas kom hem sa han att vi blivit utbjudna på mat hos hans föräldrar - ingenting jag kände för direkt.. Jag hade sett framemot att få vara själv med honom hela kvällen. Men han hade redan bestämt sig för att åka ut dit så jag fick bita ihop o åka med. =/
Innan vi åkte ut till hans föräldrar traskade vi in till stan, där bytte jag batteri i min klocka. Den har inte fungerat på knappt en vecka o man blir verkligen vilsen utan den, när man är så van att ha den på sig typ dygnet runt..

Efter ett besök ute på landet åkte vi till mataffären o handlade lite mat.. o sen hem..
Här hemma har vi tittat på hockey o inte gjort många knop alls..

Imorn är det dags att jobba igen!
Nej, tillbaka till hockeyn nu!
Ha en bra kväll o sov så gott sen.. o dröm något bra! Något som får en att vakna med ett leende på läpparna.. När man inte vet hur dagen kommer att bli så kan man ju alltid hoppas på att den börjar bra iaf!

__________________________________________________________________________________________

" Att göra något för någon annan som man egentligen inte tycker är speciellt kul handlar om att bry sig. Att göra något för att den andra ska ha det bra.. borde inte vara så besvärligt..!? "

// Lisa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0