Hände det något??

Sitter i soffan o har ätit lite frukost, känner mig förvirrad till max idag! Har sovit helt värdelöst.. min nacke värker - min träningsvärk gick över i någon form av nackspärr. =(
Dessutom undrar jag vad hände med planerna igår - helt plötsligt kom det inga mer svar. Jag hoppas att det inte har hänt något!
Så min kväll igår.. fick vara själv tyvärr o plågas av min onda nacke. Började kolla på Sex And The City-filmen men efter halva var jag alldeles för trött o somnade. Inte lätt att hålla sig vaken när man är själv =(


Idag, framåt 14, ska jag åka mot Linköping för att jobba som funktionär på tävlingen Filbyter Cup. Vi får väl se hur det går med tanke på min nacke..
Hoppas på att ha fått lite svar innan det - så jag kan vara lite koncentrerad!
Kommer väl hem någon gång vid 19:30 kanske o vad som händer då vet jag inte.. det är bara vänta o se..


Nu ska jag göra mig iordning o försöka göra något vettigt innan det är dags att åka!
Hoppas ni får en bra dag!

_______________________________________________________________________________________

" Du vet att mina tankar far iväg väldigt långt när det blir såhär... "

// Lisa


Kommentarer
Postat av: mi

Jag är nog sjuk.. Pappa ringde igår och det var de första han frågade för att jag låter så täppt. Jag hade visserligen bara 0.5 mer i temp men det är frågan om det är för att det är så kolosalt varmt ute? Helt slut och tom i huvudet, klockan är tre och jag vaknade nyss.. eller aa jag vaknade vid nio och såg en film men somnade vid tolv o vaknade nu..

Suck, så mycket för o plugga med dunkande huvudverk.



Jag hoppas verkligen att din nackspärr går över snart..

2010-05-22 @ 14:56:16
URL: http://ni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0