Hjärnan full med vatten...

Träningsvärken börjar komma nu.. men det är inte så farligt som jag trodde att det skulle bli.. Igår simmade jag 1200 meter.. Jag ökar!
Jag ska bygga simmarkropp igen.. Haha, troligt? Nej, men man kan ju alltid försöka.. det är ju så snyggt! ;)
Det värsta med att simma är allt vatten man får i öronen.. kunde inte sova igår för att jag hade massor med vatten i vänster öra.. Jag for omkring o gjorde allt jag kunde för att få bort det men icke! Känns fortfarande som att det finns vatten kvar men det susar iaf inte när man rör på huvudet längre.. =)

Pratade med lillebror igår.. Han slutar skolan snart för sommaren. Han kommer hem nästa helg =)
Får väl se om vi åker ner till Gbg i sommar, bor i hans lägenhet o bara glassar runt i stan - vore riktigt nice!

Gick tidigare från jobbet idag, kommer jobba lite mer nästa vecka än vad jag egentligen ska göra så passar på att vara lite ledig nu på dagen.. Ska ju tillbaka o jobba senare!
Ikväll vet jag inte riktigt vad det bli än =/ förhoppningsvis slipper jag spendera den själv..


Nu ska jag fixa något att äta.. hm.. inte speciellt hungrig men men, måste äta för att orka jobba o för att inte ramla ihop..

____________________________________________________________________________________

" Om det fungerar är det klart att man fortsätter "

// Lisa




Kommentarer
Postat av: mi

Har tyvärr inte tid med så mycket ledighet innan vi slutar den 4 juni. Inte om jag inte vill ha rester efter sommaren.. :/

Jag kanske har blivit sjuk också, helt täppt och huvudet dunkar och jag är kolosalt varm fast att tempen bara är 36.. :/ Suck, vi som ska sova ute på mån-tis. Jag kanske borde köpa alvedon..

Hur mår du?

Kramar

2010-05-21 @ 21:53:19
URL: http://ni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0