Värre nervös o uppstressad än mig...

Det är så himla skönt ute.. även om luften är kvav så är det skönt att slippa gå i jacka! Nu är det sommar o linne som gäller.. =)

Igår efter jobbet stannade jag kvar o hjälpte hon jag jobbar med, hon skulle öva inför livräddningsprovet. Om jag är nervös, hispig o blir uppstressad över saker nya saker som jag ska göra så är det inget jämfört med denna människan.. Hahaha helt otroligt.. I typ 45 for hon omkring i vattnet o övade bogsering o hämta dockan på botten.. Mellan varven var det tusen frågor om hur hon bäst simmade ner till botten, hur & när hon skulle tyckutjämna, om hon skulle hålla för näsan eller inte.. osv..
Det slutade med att hon skule testa att göra hela livräddningsprovet på tid. Hon tog tid själv o klarade tiden med god marginal. Men efter ett tag blev hon osäker igen.. hade hon kollat fel på en hel minut?? Så sen blev hon nervös över att tiden inte var godkänd.. Hon ska göra provet idag tror jag så vi får väl se hur det går.. =)

Medan hon for runt där så försökte jag simma.. inte det lättaste eftersom hon hade så mycket frågor hela tiden.. hihi.. men tillslut hade jag iaf simmat 1000meter.. Idag ska jag nog simma lite också.. En av mina simmarkompisar simmade lite igår också, först blev han chockad över att se mig i vattnet eftersom jag oftast är på land när jag träffar honom på badet. Sen tyckte han att det var lite väl mycket att simma tre dagar i rad men det är ju så skönt. I vattnet kan jag släppa allting - bara vara där jag är..
Det tråkiga är att jag börjat känna av min gamla skada igen.. fan!


Nu sitter jag i Linköping hos Andreas, han ligger i sängen med dropp inkopplat. Det har suttit sen kl 3 inatt o det är 3timmar kvar tills det är slut..


___________________________________________________________________________________________

" VSSI 142,3ml, Tid 3:01 h:min, Inf. volym, 401,2ml, 47,22ml/h "

// Lisa












__________________________________________________________________________________________

"      

// Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0