Läkare som inte kan sitt jobb...

Hemma efter ytterligare ett besök på sjukhuset, hatar verkligen det där stället.. Det är så många bilder o minnen som kommer upp i huvudet o det gör mig illamående o vimsig..


Igår började de nya grupperna på simskolan. Barnen kommer gå varje dag i två veckor. Antalet barn i grupperna var fler än vanligt så det kommer att bli kämpigt men det ska vi nog lösa det också! Lite mer att göra lite, mer kämpande o lite mer tänkande..
Första gruppen vi hade var ungdomar från Djäknepark, riktigt trevliga killar o med lite tjat kommer de säkert att uppnå målet de har.

Fram tills jag ska jobba ska jag lyssna på musik o fixa ordning här hemma lite tro jag.. inte för att jag har lust med det.. Känner inte för att göra något egentligen!
Funderar på att stanna kvar o simma efter jobbet idag, får väl se hur det går med dom planerna.


Imorn ska Andreas åka till Linköping igen, han blir inlagd till lördag som det ser ut nu. Vi ska prata med Andreas läkare om några timmar.
Den läkare som tog hand om Andreas förra veckan var riktigt värdelös!! Förbannat jävla värdelöst - jag förstår inte hur en sån människa får jobba som läkare. Det var kaos förra veckan men igår kom det fram ännu mer skit som han ställt till med. På schemat som vi har står det ju när medicinerna ska tas. Läkaren förra veckan sa att han skulle ta en viss medicin igår.. (vilket är 2dagar innan nästa behandling) men på schemat står det att den ska tas 1vecka innan behandlingen som ska göras på onsdag. Jag frågade läkaren massor med gånger förra onsdagen om det inte var så att medicinen skulle tas då i onsdags. Men han tyckte inte att det var så noga o det skulle bara tas samma vecka som behandlingen.
Igår när vi pratade med Andreas vanliga läkare undrade han vad denna läkare hade styrt med. Medicinen skulle tas 1vecka innan o inget annat.
Så nu är ju det försent o schemat har inte följts.. Så den medicinen som skulle tas i onsdags får han hoppa över..  Jag undrar vad det innebär för behandlingen!?
En sån läkare som inte kan det han ska kunna ska fan inte få jobba kvar. Det handlar om människor o deras liv. Jävla as är väl vad jag kan säga!!

_________________________________________________________________________________

" Vi kör tills vi stupar "

// Lisa






Kommentarer
Postat av: mi

IDIOT!!! Jag hoppas att det inte blir så stor skillnad även om han inte tagit den, det borde inte bli det annars så skulle de nog inväntat behandling och kört den medicinen först. Bara hoppas att denna läkare vet exakt vad han gör, för är det superduper viktigt så känns det ju fel o skippa den, men troligen är den inte så fasans full viktig..



Och får jag liiite pengar över till tavlan eller om den någon gång säljs lite billigare kommer jag åka dit, I want it soo bad!



Sköt om dig, krams

2010-05-18 @ 15:00:53
URL: http://ni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0