Drömmar o verklighet

Solen lyser... så himla underbart!
Andreas o jag ska snart gå in till stan o äta lunch innan jag ska cykla mot jobbet..
Från idag o 2 veckor framåt kommer jag bara jobba till 18:40, så skönt att sluta tidigt! Tänkte att jag skulle stanna kvar o simma efter jobbet några gånger denna veckan.. Bara få tänka på annat, få känna att kroppen jobbar o sliter, få pressa sig själv till max - till den gräns där det tar helt stopp, låta vattnet skölja bort alla tankar o all smärta..




Hon ville ställa en fråga, men orden kunde inte lämna hennes mun..
..men han läste hennes tankar, tog hennes hand o tog henne i hans famn. De dansade till musiken som spelades o allting var perfekt. Ingenting kunde förstöra den stunden.. allting runt omkring försvann o kvar fanns bara dom två..

Jag vaknade upp till denna kalla verkligheten o önskade att drömmen var verklighet - att jag kunde få leva i en så perfekt värld.. där inga hemska tankar o ingen smärta finns! Jag hoppas att få komma till denna värld igen...

___________________________________________________________________________________________

" Vill att någon ska kunna göra drömmen till verklighet... "

// Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0