Bland dreads, tatueringar, vänner & bra musik...

Här kommer en nya uppdatering efter helgens roliga händelser.. hihi.. =P

I lördags träffade jag Emmie en sväng på stan.. först for vi runt o letade present till en av hennes vänner, vi tittade på en klänning som Emmie köpt o letade upp en par matchande örhängen.
Själv köpte jag 3par nya flipflop inför sommarna. Jag bara älskar att gå i flipflop =) Hittade även en ny bikiniöverdel.. Hoppas på många soliga sommardagar med mycket bad..
Efter att ha gått en stund på stan gick vi o köpte oss en varsin macka o satte oss i Vasaparken. Där kom vi på idén att skriva en bok.. Vi ska samla in raggningsrepliker - o då de dåliga.. Vi hade tyvärr ingen penna när vi satt där.. men nu är det bara att börja samla. ;) Någon som har någon dålig raggningsreplik??

Senare var det dags att åka mot Blacka.. Det var riktigt varmt o skönt o vi satt på våra stolar på en tråkigt nog väldigt leriga gräsmattan.. Massor med människor var där o det var riktigt kul att sitta o titta på allt folk! Det var stor blandning på folket som var där. Allt från barnfamiljer, ungdomar med dreads, ungdomar fulla med extremt snygga tatueringar, undomar o andra människor som var där för att lyssna på musiken o ungdomar som endast var där för att supa sig så fulla som möjligt till gamla gubbar som fått lite för mycket sprit i kroppen.


Bröderna Hagström

Haha.. jo det var riktigt roligt..



I väntan på..


...Kapten Röd..


Vad är detta för tomte?? ;)


O så en massa annat roligt folk..











Eftermiddagen o den tidiga kvällen var lugn.. musiken var bra o trevligt sällskap gjorde kvällen riktigt lyckad.
Framåt 21 väntade vi på Kapten Röd som skulle spela, jag hade träffat på en av Robins vänner som jag pratade med under senare delen på kvällen.. Hon var förvånad över att det var så lugn o att det inte hade varit något slagsmål men det kom det också..
Jag förstår inte riktigt människor som ska hålla på o slåss hela tiden. Så onödigt.. Låt varandra vara o gå därifrån istället för att bli fly förbannad på att någon råkat gå emot dig i mängden med människor där det inte går att undvika att gå emot folk..
Så sönderslagna näsor blev tyvärr resultatet för ett par stycken..

Var väl hemma framåt 23 efter att ha kört hem lite folk, vimsat runt o Hageby för att dom i bilen inte visste vart vi skulle..hmm.. hahaha...
Hemma blev det kortspel o lyssnande på gamla Winnerbäcklåtar.



Idag har det inte hänt särskillt mycket.. har sovit bort typ hela dagen, kom upp ur sängen någon gång vid halv två.. Sen har jag suttit framför datorn o letat efter bilder som jag lyckats tappa bort. Jag har försökt att få iordning på datorn bland alla filer o mappar. Är en hel del kvar o det lär ta ett tag så vi får väl se när jag har tid att fortsätta..

Fick reda på att en av mina vänner förlorat en kompis, till världen på andra sidan, imorse. Det är svårt att veta vad man ska säga, hur man ska reagera. Livet är inte rättvist.. Tänker på dig!


_________________________________________________________________________________________

" Men jag vill inte göra ont, jag vill att du ska vara glad av mig "

// Lisa











Kommentarer
Postat av: Linda

Låter och ser ut som du hade super kul. Vad roligt att det blev en lyckad kväll. Puss på dig!

2010-05-17 @ 08:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0