Så var det lördag...

Kanske är det så att jag sovit för mycket den sista tiden? Igår somnade jag någon gång vid halv 4 o vaknade kl 9 idag o kunde knappt sova.. så det vara bara att ge upp o gå gå upp ur sängen..
Sover så konstigt så jag vet inte om jag är utvilad eller inte..
Igår blev det film, crash, riktigt bra film faktiskt..

Nu ska jag fara omkring här hemma, lyssna på musik, göra mig iordning o om några timmar käka lunch med Emmie. Kl 15 bär det av mot Skärblacka för att bland annat lyssna på Kalle Bah.


När jag inte längre kan lite på mig själv, när kroppen o hjärnan går sin alldeles egna lilla väg.. Tankar far iväg o man måste ge sig själv en riktig smäll på käften för att vakna upp.. får bara slå hårdare o hårdare..
Men jag undrar hur länge detta kommer att fungera.. det går bara neråt men än så länge så finns det något som säger ifrån..
Jag undrar om det handlar om att straffa sig själv?

____________________________________________________________________________________________________

" Vad är det som händer? "

// Lisa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0