Vart tog solen vägen??

Är nu hemma efter många timmars vandrande på stan.. Inga kläder handlades o jag känner mig riktigt duktig.. hihi..
men istället köpte jag tre par solglasögon (vilket självklart alltid behövs, har ju inga alls sen innan, hihi...), tre tåringar (lyckats alltid tappa bort eller ha sönder mia varje sommar så då är det bara att köpa nya), en döskallering o två primer..
Försökte ta lite bilder men de blev verkligen inte bra så ni får väl se grejerna när jag har på mig dom.. =)
Eller en bild kan jag lägga upp, den på solglasögonen - där ser man iaf vad där är ;) Även om man inte riktigt ser exakt hur de ser ut..


Såg även en tröja som jag gillade texten på, den beskriver mitt liv som det är nu..



Imorn fyller min Linda år så då jag ska jag fika med henne o hennes mamma o efter det kanske det blir vattengympa tillsammans med dom.. Haha, har kört vattengympa en gång förut o det var när jag simmade, kommer knappt ihåg hur det var.. Vi får väl se om jag ger mig på det imorn - det kan ju vara spännande..

Idag har Andreas varit i Linköping, de har tagit blodprover o gjort röntgen.. Han ska tillbaka på onsdag o då, om värdena är bra ska han få behandling igen o det innebär att han kommer att ligga inne på sjukan i ca 4 dagar.. Helt sjukt - han har ju för fan nyss kommit hem!! Men men.. så är det o det är inget som någon kan göra något åt!!

På onsdag hoppas jag på att det blir Aqua, måste bara hitta någon att gå med...
Hörs senare...
______________________________________________________________________________________

" Kan man radera saker ur minnet? "

// Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0