Nya planer...

Nu ska jag ge mig ut på cykeln i spöregnet.. känns inte riktigt bra faktiskt.. det vräker ju ner! Tur att jag inte har fixat håret idag ;) Det blir luva på o sen är det bara att ge sig ut, cykla så fort som möjligt!
Ska in till stan o fixa lite saker o sen till jobbet..

Efter jobbet blir det upp till fräcka fröken på Kungsgatan o käka med Jenny. =)


Människan ringde tillbaka idag.. hmm.. ska dit på fredag. Får väl se hur det går. Inte världens roligaste men jag måste väl om detta ska fungera eller för att jag inte ska bli alldeles knäpp i huvudet!



Håller tummarna stenhårt för att jag har en bra chef o bra jobbarkompisar som kan hjälpa mig att komma loss från jobbet två speciella dagar i sommar! Ni som inte vet vart jag ska ta vägen än får reda på det när allt är fixat o klart - om det nu löser sig! Hoppas på att få svar redan idag..



Skriver senare när jag kommer hem.. när det nu blir
________________________________________________________________________________________

" Det är ju i och för sig bara vatten "

// Lisa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0