När det förflutna kommer ikapp...

..det behöver inte vara något negativt...

Gick in på en av mina alldeles för många mailadresser som jag sällan kollar, ett nytt mail är inkommet o jag tänker att det antagligen är något skräp men något stoppar mig från att trycka på radera..
Jag öppnar mailet o läser, något som berör mig så hårt - något som får mig att le från öra till öra.. Att en människa som jag kände för så många år sen tar sig tiden att sätta sig o skriva ett mail med dessa underbara ord, att någon från så länge sen fortfarande tänker på mig o bryr sig om mig..
Personen i fråga har läst min blogg o sen skrivit ihop ett mail med tankar o underbara ord.. Det är svårt att förklara känslan men jag känner mig rörd o tacksam! O extremt chockad..
Skulle vilja kopiera in texten här men vet inte om det är ok..

Alla människor man träffar genom åren får en speciell plats i ens hjärta o man undrar vad de har för sig nu.. de man tappar kontakten med av olika anledningar.
Vissa kommer tillbaka, andra inte..
Jag hoppas att jag någon gång inom en snar framtid kommer att få träffa den här personen som skickade detta mail - så mycket som har hänt på 8år (eller vad är det?) - det är verkligen helt sjukt..


Idag har jag varit med Linda hela dagen.. Hon fyller år idag så vi gick upp till Abborreberg o fikade. Solen lyste den mesta tiden så det var riktigt härligt!
Framåt kvällen var det dags för det fruktade vattengympapasset.. hihi.. fick dessutom köra dubbelpass eftersom Lindas mamma var tvungen att testa hennes nya pass innan hon skulla ha det med sina "elever". Det var kul o en ovanlig träningsform - jag kan ju lova att jag kommer ha träningsvärk imorn, speciellt i magen.. så utvärdering får komma imorn när jag vet om jag tar mig upp ur sängen eller inte..
Lindas mamma har två hundar som har fart runt hela dagen, en av dom som en svans på mig, vart jag en gick så följde hon efter. Hur söt som helst ju. Jag vill också ha.. =)

Imorn bitti är det dags att fara mot Linköping igen. Tar med mig datorn dit så det lär bli uppdatering därifrån. Om det inte blir så att det går jättefort o att vi får åka hem.. men vet ju aldrig..

Nu ska jag snart göra mig iordning o slänga mig i sängen o se på tv.. Andreas har kommit hem efter att ha varit ute hos sina föräldrar idag..

Jag vill avsluta med att tacka Linda för tre helt underbara dagar, det har varit toppen! Nu åker hon snart hem till Sthlm igen men jag hoppas att vi ses snart igen!

______________________________________________________________________________________________

" Jag skulle aldrig kunna leva utan mina vänner "

// Lisa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0