Någon annan...

Nu har det ju kört ihop sig helt.. min hjärna orkar inte ta emot mer! Har ringt ett samtal idag men fick inget svar. Jag hoppas att människan ringer tillbaka innan jag ska börja jobba..
Måste få ur mig denna skit nu.. jag kommer inget vart. Jag försöker komma fram till något bra men oavsett hur o vad jag tänker så slutar det inte bra!
Jag försöker tänka själv o jag vill inte att det ska bli fel.. men jag kan inte tänka själv längre jag kommer ingen vart! Jag sitter fast o behöver hjälp att ta mig bort härifrån!


För varje dag blir jag någon annan...
Fick en fråga igår.. "Ser du någon annan när du tittar dig i spegeln?" Först svarade jag inte för att jag visste att det svaret jag hade inte var det som människan som frågade ville ha.. Det bar mig emot men jag svarade "Nej"
Är det så det ska vara? Att man ska svara det som den andra vill höra??
Kanske svarade jag det jag gjorde för att jag inte ville ha några fler frågor om det..
För varje dag blir jag någon annan.. o jag tror att jag trivs mycket bättre som den som jag håller på att bli..


Än så länge har det inte hänt något idag..

________________________________________________________________________________________

" På väg mot ett annat liv "

// Lisa






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0