Myggnät...

Människan har inte ringt tillbaka än o jag antar att hon kommer göra det när jag har börjat jobba. O så försöker jag ringa imorn igen o så blir det likadant då..


Har äntligen satt upp myggnät i sovrummet.. vet inte om vi har myggor men andra kryp o flygdjur har vi.. Hatar småkryp o dom vill jag inte ha o sovrummet eller någon annanstans..
Måste köpa mer myggnät så jag kan sätta upp på andra ställen också.. hoppas på att kunna göra det imorn!

Nu måste jag till jobbet.. lägger upp bilder på mitt myggnätsprojekt senare.. hahaha..

________________________________________________________________________________________

" Fast här? "

// Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0