I en stad som senare kommer att hata för alltid...

Sitter i Linköping i en halvt obekväm stol brevid sängen där Andreas ligger o vilar.. Fick åka själv hit idag men det var ganska skönt faktiskt.. Att sitta på motorvägen, trycka ner gaspedalen o låta tankarna fara runt..
Skulle ha haft en skiva att lyssna på men i denna knäppa bil sätter man in skivorna i bagaget, vilket är helt värdelöst! Har aldrig försökt att lära mig hur det fungerar.. så det kanske inte är så hemskt som jag nu tycker att det är. När man väl satt i skivorna är det säkert smidigt men men...
Satt o lyssnade på P3 en stund o passade på att vrida upp musiken när det var någon bra låt, tyvärr var det inte speciellt många.. Men de spelade iaf en som jag känner mycket för.. Cold play med Fix you.

2km innan jag skulle svänga av E4an skulle jag köra om tre lastbilar.. Men innan jag hann trycka till på pedalen gav sig lastbilden längst bak ut o skulle köra om de två andra.. Herre gud.. vad är detta?? 600meter innan avfarten hade vi kommit halvvägs om de två lastbilarna o det fick bli en väldig sväng o hastighetsökning för att komma in framför lastbilarna o in på avfarten.. Jag förstår inte riktigt hur lastbilarna kan välja att köra om vid så dumma tillfällen. När de ser att det ligger en bil bakom.. Ajaj, skit samma! Nu är jag iaf här o har varit det sen kl 10.

Ska vara här till stax före 14, då ska jag åka mot min kära hemstad igen o direkt till jobbet.. Slutar kl 21:30 idag

Imorn kommer Linda hem... =) Så på söndag ska jag träffa henne, laga mat o se på film o bara snacka en massa skit.. Annars i helgen ska det väl bli dåligt väder i det får väl bli en innehelg, förhoppningsvis blir det också bra. Hoppas på att kunna tillbringa hela helgen med vänner!
När Andreas får komma hem vet jag fortfarande inte, läkarna vet inte, de pratar med någon nisse i Linköping som förhopningsvis kan ge några svar.
Nästa vecka är jag ledig måndag till torsdag.. ska bli riktigt skönt. Kanske hinner komma i kapp med saker o ting hemma, (tvätten tex, det ligger typ 2-3tvättmaskiner på golvet nedanför min säng), träffa vänner, vara ute, kanske börja träna igen.. men framförallt vill jag ha riktigt kul..! När man är ledig blir möjligheterna så många fler..

Nästa helg är det Bob Marley minneskonsert, då blir det att fara till Skärblacka =)

Jag ska snart boka tid för tatuering tänkte jag, hoppas på att Dennis kan rita något snyggt..

_____________________________________________________________________________________________

" Från 'allt' till ingenting o tillbaka igen?? "

// Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0