Jag hatar denna ensamhet...

..jag hatar verkligen denna ensamhet, ensamheten jag inte har valt själv..

Det bästa sättet att slippa ensamheten är att sova, så det är vad jag tänker göra nu! Hoppas på att kunna sova hela natten, slippa vakna o se att jag fortfarande är ensam!

Svårt att ta till sig ord som sägs när man känner att orden sägs bara för att sägas! När de sägs utan innebörd, för att jag ska känna mig lugnare o för att jag ska känna mig bättre... men jag kan säga, de hjälper inte, de kommer inte in, jag hör inte, jag ser inte, jag vill inte!
Jag vill leva i en värld utan alla bekymmer, utan all smärta, utan denna jävla ensamhet.. Att aldrig veta vad som kommer att hända är nu min vardag... Även om morgondagen idag ser ut på ett visst sätt idag är jag livrädd att den ska ändras, till det negativa så som det gjort så många gånger förut..
Jag hade en framtiden klar, nu finns inget av den kvar! Varken när det kommer till jobb eller familj...
Vill bara lägga mig ner o gråta o ge upp o låta sakerna lösa sig själva.. eller lägga över ansvaret till någon annan. Någon som kan kämpa vidare eftersom jag inte längre orkar..
Jag vill fly härifrån...


Fy fan för all denna negativa skit.. Vill vara glad igen, kunna le utan att känna hur smärtan bränner i hjärtat!
Jag vill vara den Lisa som jag var förut, hon som är glad o positiv..! Är rädd för att känna lycka eftersom den så lätt tas ifrån mig..
Jag har lärt mig att ta till vara på varenda liten stund som är bra men inuti känner jag hela tiden rädslan av att den snart kommer att ta slut - för jag vet av erfarenhet - den varar inte länge...
Saker som är planerade - jag kan inte känns lycka förrän planerna genomförs eller har genomförts.. för till största delen går alla planer åt helvete! Jag kan inte längre se fram emot saker.. då blir jag bara besviken när det allt för många gånger inte blir som tänkt..

Jag hoppas på en mer positiv dag imorn, lite mer glada tankar här i bloggen!!


Tack Linda för idag, är så glad att du är hemma! =) Du betyder så otroligt mycket för mig! Tack för att du finns!!

_________________________________________________________________________________________________

" Människor som läser detta måste tro att jag är helt psyksjuk "

// Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0