Ikväll blir det hockey - helt klart!

Dags för hockey... =) Bänkad framför tv´n o hoppas på en riktigt bra match! Hade kunnat se matchen med några vänner men tidigt jobb imorn sätter stop för det.. men men så är det måste ju jobba liksom.

Har varit ute o käkat mat hos mina föräldrar idag.. Efter några timmars förberedelse fick jag med mig Andreas ut dit - det krävs en väldigt lång startsträcka..
Så var det det där med maten också. Det har väl blivit lite lättare att käka men jag är inte hungrig eller sugen på någonting - äter inte speciellt mycket o äter endast för att jag inte ska kollapsa..
Det allra bästa är att göra saker hela tiden så jag slipper tänka på det där med mat, det ger mig bara panik!

Imorn är det alltså dags att jobba igen - heldag blir det o efter det vet jag inte riktigt än, kanske är lugnt kväll framför tv´n med någon bra film..
Tänker inte göra en repris av förra fredagen, det var det värsta jag har varit med om!! Blir riktigt förbannad bara av att tänka på det!

Nej, dags för hockey!
Ska försöka hinna ringa min bror under någon paus, han har sökt mig idag.

_________________________________________________________________________________________________

" Tankar jag egentligen inte borde ha "

// Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0