Idag har jag slutat att tänka...

Idag är en sånhär dag när jag känner att kroppen inte klarar mer, jag lägger alla tankar åt sidan. Så fort jag börjar tänka så kommer tårarna.
Höll på att bryta ihop förut, valde att öppna dörren för att släppa tankarna.. för att mota bort tankarna som kom.. ville inte visa hur allting bara rasade!

Jag mår inte bra men det har kommit till den gräns att jag inte känner något längre.. det gör inte ont inuti så som det gjorde förut. Smärtan kommer väl tillbaka, jag antar så men idag finns den inte..
Jag lever inte längre som den jag var förut. Det som finns kvar av mitt gamla jag är skalet, som kommer att förändas med tiden.. Jag kommer ut på andra sidan som en helt ny människa..

Den vägen som förut var så klar, finns inte längre kvar.. Vad jag vill o vart jag är på väg har jag ingen aning om.. O idag är en sån dag när jag inte ens orkar bry mig om det..

Det får nog bli att simma idag också.. tänkte att jag inte skulle göra det men vad ska jag göra hemma?? Jag har inget att komma hem till. Inget som lockar! Jo kanske sängen, att få sova o drömma något bra men jag kan inte sova förrän sent iaf!

Skriver senare, förhoppningsvis lite gladare då!
Puss..


__________________________________________________________________________________________

" Älskar dig "

// Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0