Ingen bra natt...

Efter att ha somnat igår sov jag faktiskt ganska bra.. iaf fram till kvart i fyra. Efter det sov jag riktigt illa.. Vaknade massor med gånger o kände mig allmält konstig. Imorse när jag vaknade av klockan kände jag bara för att dra täckt över huvudet, ta en sömntablett o sova hela dagen. Men det var bara att ta sig upp, trots illamående o en kropp som inte gick att röra.


Så städning känns inte speciellt lockande idag men jag får väl sparka mig själv i röven o bestämma mig för att göra det..
Solen lyser i alla fall så det är alltid nått.. får öppna fönster o dörrar för at få in lite luft!
Jag tackar för alla underbara ord - det värmer verkligen. De får väl glad även i det värsta mörker!

Idag ska jag dessutom försöka ta tag i ett problem som jag gått o funderat på längre. Får väl se hur det går o vart det slutar!
_______________________________________________________________________________________________

" Har alltid tid för min favorittjej... "

// Lisa


Kommentarer
Postat av: mi

Det har gått bra, eller ja relativt, ena läraren säger bra, andra har mycket att säga om vad vi skulle kunna ändra på och berömmer oss inte alls. Men vi har hållt i lite bollekar, två temalektioner(matte och första hjälpen) och en del stations lektioner.



Jag kan hjälpa dig och städa om du vill så kan vi röja hela lägenheten ordentligt, jag börjar bli duktig på det nu känner jag.. Jag kommmer hem om en vecka :)



Kramar

2010-05-05 @ 19:44:41
URL: http://ni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0