En mysig dag med min Linda

Dagen idag har jag spenderat med Linda.. =) Har varit riktigt toppen! Började med massor med skitsnack i soffan o efter det en sväng till affären för att kunna laga något att käka. Vi satte igång en film som jag till en början var skeptisk mot men jag tyckte den var riktigt bra.. Efter film nummer 1 var det ju ett måste att kolla på uppföljaren. Även den var bra men vi konstaterade att slutet inte var riktigt bra, så nu måste vi vänta på film nr 3.

Massor med prat blev det idag o det är så skönt att ha någon som lyssnar.. ibland känns det som att man pratar sönder människors öron med detta skit men jag hoppas att de jag pratar med säger ifrån om det blir för mycket o för jobbigt..

Linda har precis åkt så nu är det tyst här igen.. =/

Andreas skulle ha åkt till sin kusin som konfirmerades idag men magont satte stop.. han blev iaf hämtat när de kom hem där ifrån. I natt sover han ute hon sina föräldrar igen.. imorn ska han åka till Linköping igen.

Vad jag ska hitta på resten av kvällen vet jag inte riktigt, bara att vänta o se vad som dyker upp..
Imorn ska jag ta ett varv på stan med Linda =)

Skriver senare..
________________________________________________________________________________________________

" The story is not over "

// Lisa


Kommentarer
Postat av: Robin

Förlåt att jag inte kom idag =(

2010-05-09 @ 21:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0