Dags att öppna munnen o prata...

Imorn väntar det samtal som jag egentligen inte vill göra, men som är nödvändigt. Förhoppningsvis är det inte så farligt som jag nu tror att det är.. Jag hoppas kunna känna mig lite lättare efteråt, ha lite fler svar, veta hur jag ska hantera allting. Slippa allt snurr i huvudet..
Jag undviker vissa saker, lägger mig o mitt åt sidan för att inte göra saker värre.. jag är inte konflikträdd - jag vill bara inte komma längre bort än jag redan är! Jag går på nålar på en tunn lina högt ovanför marken...


Nu har jag fått upp myggnät i två till fönster o bytt ut vissa delar av karbborrebandet i sovrumsfönstret.. om det blir myggnät i fler fönster återstår att se..
Snart dags att åka till jobbet.. undrar om det kommer börja regna idag, det ser lite mörkt ut!

__________________________________________________________________________________________

" Det är inte bara jag som har ifrågasatt - kanske är det så att det ligger något i det då?? "

// Lisa


Kommentarer
Postat av: mi

Första delen av frågan är den densamma, den del jag misslyckades på är annorlunda.. Så jag borde tekniskt sett kunna skriva det första samma, specilet när jag fick "God analys" där eller hur? :/

krams

2010-05-27 @ 18:02:42
URL: http://ni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0