Bygga muskler...

Så var det ny vecka igen.. Simskolan är slut o jag ska vara lite ledig..
Idag i alla fall, imorn har jag sagt att jag kan jobba genom vikarieförmedlingen i Söderköping o enligt som så lär jag få jobb, så även på torsdag..
På onsdag är det dags för ytterligare samtal hos hon som bara stirrar..
På fredag är det planeringsdag på mitt nya jobb o då ska jag vara med är tanken.


Idag ska jag upp till gymmet o köra bodypump - bygga lite muskler - för många är det sent att börja nu om man ska snygga muskler till sommaren. Jag har lätt att bygga muskler o hoppas kunna bygga lite iaf.. det är bara att köra stenhårt så löser det sig nog.. =) Lite mer synliga magmuskler, lite mer armmuskler o lite fastare ben o rumpa.. Hahaha.. lycka till.. =P

Innan gymmet blir det musik, göra sig iordning o plocka iordning efter allt stök igår.. Hann ju inte plocka iordning efter att mamma o pappa var här.. det ligger verktyg o saker överallt.

Nej, dags att sätta igång om jag ska hinna, pappa hämtar mig 11:30
Puss till mina vänner, ha en bra dag

_____________________________________________________________________________________

" Hjärta eller hjärna? "

// Lisa



Kommentarer
Postat av: Robin

Ja så svårt är det egentligen inte... men finns ju något annat än kuddar. Antar du menar samma sak...

hjärna och hjärta? pusss

2010-05-31 @ 10:21:13
Postat av: Linda

Oj,oj oj...jag är inte inne på din blogg på tre dagar och jag har en halv bok framför mig att läsa (självklart måste jag ju läsa allt du skrivit sen jag var inne sist.)



Har du börjat prata med en psykolog? I så fall, bra! Det kan verkligen hjälpa. Jag tyckte det var super skönt att få prata med någon helt ny människa som inte kände mig.



Har du hört något om jobbet än? Vet du om du får de?



Låter som du gör allt för att bli ännu vackrare till sommaren, själv satsar jag på sumofiguren :), börjar känna mig riktigt fet nu.



Ta hand om dig!

Kramizar

2010-05-31 @ 12:42:38
URL: http://somethingsmall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0