4 dagar i tält - Sweden Rock

Nu är det klart o jag kan berätta om mina planer!
Jag utmanar mig själv..till max! Om 2 veckor ska jag tillsammans med typ 9 andra människor bo i tält i 4 dagar..
Vi börjar resan med typ 6timmar i bil.. ner i södra Sverige ska vi, till något ställe där jag aldrig varit förut, Sölvesborg! Det är Sweden Rock som gäller..
Hur ska detta gå..? Jag ska bevisa för de jag ska åka med att jag kan bo i tält! Även om det inte är min grej riktigt så kan jag! Haha..
Jag tackar min bror för att han ställer upp o jobbar 2 pass för mig så att jag kan åka iväg..
Ser fram emot resan massor - o det är inte så långt tid kvar! Hoppas på bra väder o massor med trevliga människor =)
Lite nervig är jag över att bo i tält måste jag ju erkänna..



Nu på förmiddagen har jag varit inne i stan o träffat Robin, Dennis o hans flickvän.. tre av dom som jag ska åka med till Sweden Rock!
Ska väl försöka äta något o sen åka mot jobbet! Idag ska jag stanna kvar o simma när jag har slutat.. om jag inte simmar - hur ska jag då kunna bygga simmarkropp?? =P



______________________________________________________________________________________

" Jag ska tappa mer - för att trivas ännu bättre "

// Lisa




Kommentarer
Postat av: Linda

Skit vad roligt det låter! Jag hoppas verkligen att ni har tur med vädret. Ska bli spännande att få höra din upplevelse i tältet. :)



Kram

2010-05-26 @ 15:41:50
Postat av: mi

Härligt att det löste sig för dig! Det är inte farligt att sova i tält och ni kommer nog inte sova så mycket ändå :P Jag hoppas att det blir riktigt roligt. kramas

2010-05-26 @ 16:36:40
URL: http://ni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0