Huvudvärk...

Nu är helgen snart över...
Igår på förmiddagen bestämde jag mig för baka - muffins skulle det bli. Med ett nytt recept var jag redo att göra att nytt försök. Förra gången, för ett antal år sen, blev mina muffis platta o stenhårda.
Denna gången blev de jättestora o mjuka.. haha.. jag lyckades. Men jag tror att de var inne bara lite lite förlänge i ugnen. Men nu vet jag iaf att jag kan.. =)
Jag toppade muffinsen med chokladkräm o strössel.. supersnygga faktiskt!

Efter att jag bakat klart kom Emmie o hämtade upp mig o vi traskade in till stan. Hon hade några ärenden att göra så vi for runt som vimsiga hönor. Inget vinställ blev det.. tyvärr! Jag förstår inte att affären inte öppnar, om de ska stänga helt får de väl sätta upp en lapp så man vet.
Kom hem kl 15 o då for jag runt lite här hemma o kl 17 kom Andreas föräldrar o vi gick o käkade kinamat. Efter det fikade vi hemma hos oss, mina muffins.

Idag har jag inte gjort så mycket än, städat lite o gjort mig iordning. Mamma o pappa kom hem från Sthlm idag o kom förbi en sväng. Ska väl om en stund gå in mot stan o träffa Robin som är hemma från Sthlm en sväng.

Sen i torsdags har jag haft världens huvudvärk.. har det fortfarande, blir tokig! Har inte tagit någon tablett men idag måste jag nog göra det - står inte ut längre.
Nu är det dags att fixa lite mat.. skriver senare!
_______________________________________________________________________________________

" Fisk, korv o mittimellan "

// Lisa







Kommentarer
Postat av: Evelina | Missmini ♥

Jättefin blogg! :) ♥

2010-03-07 @ 19:54:21
URL: http://missminis.blogg.se/
Postat av: mi

Huvudvärk har jag också haft jätte länge, eller ja från och till i två veckor.. Men jag brukar aldrig ha huvudvärk heller så de känns som en evighet. Men idag fick jag svaret, jag hade en tjockis muskelknut i nacken i muskeln som går upp bakom örat.. Den släppte inte heller :( Jag hoppas att din huvudvärk går över.. Och tack för att du hade tid att vimsa runt med mig i lördags :) Jag saknar dig mycket ska du veta. Krams

2010-03-07 @ 20:15:22
URL: http://ni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0