Tecken på att våren är på väg...

Värktabletterna hjälpte inte... det blev inte att träffa Robin.. men jag o Andreas tog en promenad i solen. Det var riktigt skönt faktiskt.. Längtar så himla mycket till våren!

Har alltså fortfarande ont i huvudet.. Ska försöka sova tidigt o nu ska jag snart krypa ner under en filt o se på film. Förhoppningsvis är huvudvärken borta tills imorn.
Att jag inte hann träffa Robin idag var riktigt tråkigt o jag vet egentligen inte riktigt vad det var som hände, men men...
Istället blev det en promenad runt strömmen i den underbara solen. Men det gällde att gå försiktigt, det var is o hur halt som helst. Höll på att ramla massor med gånger.
När vi var ute o gick såg vi två sommarbilar.. så underbart, det är verkligen ett tecken på vår. Även den torra asfalten som förekommer på allt fler ställen är ett tecken på vår. Men sommarbilar - ljudet - så underbart!

Hemma igen hände det inte så mycket, satt o kollade lite program på datorn o sen åkte vi ut till mamma o pappa som lagat mat till oss. Så nu har vi hela frysen full med mat.. =) Så skönt att slippa tänka på att laga mat, så nu är det bara att värma de dagarna som jag inte orkar ställa mig vid spisen. Jag verkligen tacksam för att de varit så snälla o lagat en massa mat.

Hörs förhoppningsvis imorn!

___________________________________________________________________________________________

" Det till o med luktar vår "

// Lisa



Kommentarer
Postat av: mi

Huvudvärk kanske är ett tecken på stress också, och om dunu stressade innan så kan jag tänka mig att din kropp reagerar på sammanslagningen av det och allt som hänt, eller så börjar du få rutin på allt det här med andreas, det är inte längre en chock så du slappnar av o så kommer sådana fina biverkningar som huvudvärk m.m. Så brukar de vara för mig. Jag vet inte men jag hoppas att det går över för dig. Ska hålla tummarna!

2010-03-08 @ 18:30:51
URL: http://ni.blogg.se/
Postat av: mi

Tack :)

2010-03-09 @ 08:11:41
URL: http://ni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0