Att finnas i andras tankar...

God morgon..

Sitter här o knaprar på en macka o försöker piggna till.. än så länge går det inget vidare, även om jag varit uppe sen srax före 9.
Det gick ganska bra att jobba igår. Slutade 18:40 o 3 av de 5 grupperna jag hade kunde jag gå på land, vilket var bra. Då kanske förkylningen går över snabbare.
Idag blir det lite mer problematiskt när 5 av de 8 grupperna jag ska ha kräver att jag är i vattnet..
När jag skulle gå hem igår var det en farmor/mormor (tror jag att det var) till ett av barnen som går i tävlingsgruppen som jag har ibland som kom fram till mig o frågade hur det var med Andreas. Det är så himla gulligt. Hennes barnbarn hade funderar massor på det där när jag var borta en vecka förre terminen o när jag kom tillbaka så kom o fram o pratade o frågade om allt var bra med Andreas. Då visste hon bara att han var sjuk men inte vad det var, vet inte om hon vet exakt vad det handlar om nuu heller men det är så gulligt att de nästan varje vecka när jag träffar dom frågar hur det är.

I Linköping igår gick det bra. Andreas fick sin spruta o sen var vi kvar drygt en timme innan vi åkte hemmåt. Har fått hem ett schema för de kommande veckornas behandling. Som det ser ut nu (med reservation för ändring, som det alltid är) så ska Andreas till Linköping varje onsdag de kommande 4veckorna. De sa att han då skulle räkna med att vara där hela dagen.
Sen är det en vecka när han inte ska åka dit - om jag kan läsa schemat rätt. Veckan efter det är det dags att åka till Linköping igen. Veckan efter det vet jag inte - lite svårt att tyda schemat o sen onsdagen efter det är det till Linköping igen.
Sen vet vi inte mer - sen är schemat slut. Men som det ser ut dessa veckor så behöver han inte ligga inne någonting, så det är bra.
Schemat är inte det mesta tydliga, det är en massa symboler o förkortningar. En den förkortningar har förklaringar men inte alla. Det är därför jag inte vet hur vissa veckor ser ut. Så det är bara att vänta o se.

_______________________________________________________________________________________

" Livet är som att cykla. För att hålla balansen måste du vara i rörelse "

// Lisa




Kommentarer
Postat av: mi

Jag tror det är för att sidan inte laddat klart, när den gjort det så får man börja skriva igen. :)

2010-03-04 @ 16:59:09
URL: http://ni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0