Ute på farlig mark...

Vart har mitt positiva jag tagit vägen?? Hemma går jag mest runt som en zombi o undrar vart saker o ting är på väg..
Det finns fortfarande en vilja men när man är ensam om den är det inte lätt.. då går det inte att fokusera, då går det inte att få någonting gjort..

Slits mellan viljan att fly o viljan att stanna kvar. Står i mitten o kommer ingenstans!

Förstår att det inte är kul att läsa.. bara en massa skräp men för tillfället finns det inget vettigt att skriva.. Kanske kommer det att gå uppåt igen, det är så de säger o det är så jag säger när jag försöker övertala andra o mig själv om det. Men jag blir inte övertygad!


I vår.. vill jag ha fest! En riktigt fest med alla mina underbara vänner.. men planer.. så värdelöst! Vi har flytt åt olika håll o få är kvar här..
Vissa anser inte längre att den vänskap vi hade är värd så mycket idag..
Men jag är så tacksam för de människor som har stannat kvar, för de som orkar med mig o för de som insett att vänskap inte kan läggas på hyllan!! Älskar er! =)


Winnerbäck - Jag fattar ingenting



Winnerbäck - Min helande tröst



Ska försöka planera en sak.. till om några dagar, om jag får tag på lite folk.. Men vi får se..

_________________________________________________________________________________

" Det är bara ord, ord utan innebörd "

// Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0