Myror i hjärnan...

Idag har det varit full fart.. Nu är jag helt trött o sitter i soffan o försöker slappna av.. Har precis varit och hämtat lillebror som har varit o spelat bowling med en kompis.
Mellan 10-15:30 var jag på kurs - funktionärsutbildning.. Så nu ska jag stå som funktionär på två tävlingar för att bli helt klar med utbildningen. Efter utbildningen åkte vi direkt hem till mamma o pappa för att käka mat.. Lyckades få världens huvudvärk i kände mig helt snurrig. Känns som om det springer omkring en massa myror inne i huvuvdet.. =( Efter en stunds vilande åkte vi o handlade.. Känner mig fortfarande inte helt hundra men men...


Imorn ska jag försöka städa lite här hemma, tvätta o så. Ungefär kl 16 ska jag åka till jobbet, det är tävling o jag ska ta hand om barnen så att de kommer på rätt plats o så..
Denna veckan har jag inte alls hunnit med mycket här hemma o nu i helgen blir det ju knappt inget gjort heller, så mycket annat som ska styras med. Mamma o pappa kommer kanske förbi en sväng imorn o hjälper mig att sätta upp min nya lampa o en spegel o lite annat.. de ska också hjälpa mig med lite försäkringar som jag inte förstår mig på. Om tiden blir för knapp imorn får vi skjuta upp det till nästa helg eller så.. i veckorna jobbar vi ju om varandra.
Lånade med en film från mamma o pappa som jag hoppas kunna se imorn.

Nu klappar jag ihop snart, ska göra mig iordning o krypa ner i sängen.
Sov gott allihopa!

________________________________________________________________________________________

" Ingenting fastnar, glömmer saker o tappar fokus lättare än någonsin "

// Lisa

Kommentarer
Postat av: mi

Jag känner igen mig i citatet, helt klart! Jag menade inte att se på filmkväll igår kväll, det ville inte jag heller, men när som resten av tiden, när kan du? Det låter som om du skulle behöva ta det lite lugnt med en filmkväll och lite gott o käka.. Låter det bra? krams

2010-03-28 @ 14:03:30
URL: http://ni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0