Fortfarande en fot med i spelet...

När jag tagit beslutet kändes det väldigt bra.. men efter ett samtal kände jag stor panik.. Är jag verkligen beredd att lämna det jag har, det jag vet och kan? Jag hade så mycket planer o det känns inte som att något har blivit riktigt så som jag ville. Trots att jag kämpa så mycket har jag inte fått med mig de personer som måste vara med för att det ska fungera.
Men jag fick ringa tillbaka o efter ett bra möte var jag lugnt igen! "Klart vi inte kommer låta dig gå så lätt! Vi vill ha dig kvar o vill gärna samarbeta med dig i fortsättningen också.."
Så förhoppningsvis kommer mina planer att kunna förverkligas men från en annan sida denna gången.. Jag kommer ta ett steg bort från den säkerhet jag levt i så många år men en fot kommer ändå att finnas kvar o det är jag så glad för!! =)


Strax dags att ta sig till badet... för där är jag nu.. det är mitt jobb, det är min verklighet just nu! Denna vecka är det klädsim o det riktigt kul..


Längar till sommaren..

..när man kan ta på sig sommarskorna, tåringar, fotlänkar o en massa snygga kläder.. =)


_________________________________________________________________________________

" As long as you be my friend at the end "

// Lisa

Kommentarer
Postat av: mi

Jag har också släppt av det massor och tappat mycket.. Jag skrev upp en hel lista på hur många praktikpass jag missat att skriva något om :/ Inte bra! Bara att hoppas att någon annan har dem..

Jag har för mig att boken kostade 79:-

Jag hittade den på googel, såhär heter den och så här står det om den:



Listan - Ditt liv i listor



Alla människor borde ha en självbiografi och den enklaste formen av självbiografi är att skriva ned saker på listor. Listan är en bok där du listar de tuffaste utmaningarna du klarat av, de mest minnes-

värda konserter, dina bästa ursäkter, dina bästa köp, saker i ditt hem du skäms för m.m. Genom att fylla i dina svar upprättar du en positiv kom-ihåg-lista över ditt eget liv. När du är färdig har du listat 1000 personliga fakta och har vips din alldeles egen självbiografi! Du kan visa den för dina vänner, eller titta i den när du behöver

påminna dig själv om vem du verkligen är.



Det är dags att du sätter ditt liv på en lista!



Jag ska skaffa den nästa gång jag ser den! :D kramas

2010-03-24 @ 20:07:34
URL: http://ni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0