Bara jag...

Andreas är i Linköping på behandling o jag är hemma själv.. Kollar på program på Internet som jag missat eftersom jag har jobbat. O helt ärligt, även om jag vill göra annat så orkar jag inte.. är helt slut..

Imorse mådde Andreas ganska bra.. sen i torsdags så har han legat i sängen nästan hela dagarna. Igår körde han mig till jobbet o åkte ut till sina föräldrar en sväng. När han kom o hämtade mig mådde han inte alls bra. Imorse mådde han lite bättre så jag hoppas på att det är på väg åt rätt håll nu! Torsdag fram tills igår har nog varit de värsta dagarna hittills..
Andreas är på behandling hela dagen o jag hoppas verkligen att han mår bra ikväll när jag träffar honom.


Igår blev det en sväng upp på gymmet. Först 30 minuter på löpbandet o efter det core. Även om jag inte alls körde hårt så mådde jag illa efteråt. Riktigt hemskt faktiskt!
Imorn har mamma bokat tid till mig hos min massör, det ska bli skönt att bli lite ompysslad...

Ikväll är det möte efter jobbet.. ska diskutera saker som inte riktigt fungerar som det ska. Ibland är det konstigt att så lätta saker ska bli ett så stort problem.
På fredag ska jag ha möte med chefen på badet, ska prata om jobb i höst. Hoppas på någon bra lösning, så håll tummarna!

__________________________________________________________________________

" Ett litet leende gör så mycket "

// Lisa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0