Kommer det någonsin att bli en vardag?

Dagarna rullar på o jag vet inte riktigt om det någonsin kommer att bli en vardag, att man vänjer sig vid den situation man nu lever i. Det är något helt nytt o allting kan ändras så fort. Från att vara jättebra till att allting bara rasar på bara ett par sekunder. På ett sätt har man ju vant sig, vi vet i vilket situation vi är i men hur den ser ut o kommer att se ut har vi egentligen ingen aning om.
Planering är supersvårt.. Vi är bjudna hem till Fridell på fredag. Han fyllde år igår - GRATTIS! Men som sagt det är idag omöjligt att säga om vi kan åka dit eller inte. Jag hoppas verkligen att vi kan åka dit!

Andreas är idag i Linköping på behandling, den kommer ta hela dagen så han fick åka själv idag. Eftersom vi inte vet hur han reagerar på behandlingen så fick han åka sån sjukresa, han åkte strax efter 8 imorse. Behandlingen började halv tio. Ska ringa till honom nu innan jobbet o kolla hur det går.

Min huvudvärk är fortfarande kvar - men som tur är har jag inte längre huvudvärk hela dagarna, nu är det nog kanske 80% av dagen som huvudet värker. Det går neråt =)
Snart dags att ta sig till jobbet, blir att gå idag. Solen lyser ju o det är så skönt att få ta på sig de nya solgladögonen som jag köpte för någon månad sen kanske, sätta hörlurarna i öronen o traska iväg. Slutar 18:45 idag så jag är hemma tidigt.

Nu när det väl är något tycker jag helt ärligt att försäkringskassan, alla försäkringar som vi har här o där, frågor som man har till olika människor fungerar riktigt bra. Vi får svar på våra frågor o många gånger positiva svar. Men det är som Andreas säger, "jag skulle hellre lämna tillbaka allt o vara frisk!!" Men nu när vi är i denna situation är det skönt att stödet finns, ersättningar till näst intill allt finns, vilket är skönt.   

________________________________________________________________________________

" Kramarna från barnen lyser upp när det är som mörkast - o kramarna blir bara fler o fler =) "

// Lisa


Kommentarer
Postat av: mi

Om ni kommer till Fridell på fredag, hälsa ifrån mig då.. :) jag hoppas att huvudet verkligen ger med sig snart.. Sköt om dig kramas

2010-03-10 @ 18:05:11
URL: http://ni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0