KAOS...

Ursäkta för väldigt dålig uppdatering... Det är kaos hemma, jag hinner ingenting, är trött o hängig o mår inte särskillt bra. Andreas mår inte alls bra för tillfället o det gör så jävla ont.
Det är svårt för den som står utanför att förstå, hur mycket jag än försöker förklara.. Att bo med o leva så nära denna sjukdom är inte lätt.. Det är svårt för de runt omkring men jag lever i det varje dag! Mina föräldrar ställer upp massor o jag är så tacksam!! Utan dom vet jag inte vart det skulle sluta!
Dom sa att det skulle gå upp o ner o just nu går det neråt, riktigt mycket! Skriver förhoppningsvis snart. När jag har lite mer tid.. o mår lite bättre..

Imorn ska jag försöka ta mig till gymmet o gå på löpbandet o köra lite core. Innan det måste vi till sjukhuset för provtagning.

_____________________________________________________________________________

" Antingen kommer man närmre varandra eller så kommer det inte att fungera alls "

// Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0