Dags att börja jobba igen...

Imorn är det dags att börja jobba igen.. nu kan jag inte vara hemma mer. Har varit hemma både måndag o tisdag, känner mig bättre men är fortfarande förkyld men halsontet är nästan helt borta. =)
Får väl se till att inte bli så kall imorn, förhoppningsvis kan jag vara lite på land. O så jobbar jag troligtvis bara till 18:40 imorn så det är skönt - att få börja lite lugnt.

Imorn är det också dags att åka till Linköping för behandling igen. Men som det ser ut nu är det bara en spruta som han ska få, men han måste vara kvar ca. 2 timmar efter.

Det har helt ärligt varit riktigt skönt att vara hemma de här dagarna, även om jag inte mått toppen så har det varit skönt att vila. Jag var ju ledig hela förra veckan men då mådde jag mycket sämre o kände mig därför inte utvilad. Nu känner jag mig lite piggare o förhoppningsvis så kommer förkylningen försvinna mer o mer så jag snart blir ännu piggare.
Andreas är inte lika trött nu vilket känns bra, hoppas han fortsätter att vara så här lång tid framåt nu. Men än så har medicinerna han fick förra onsdagen inte riktigt påverkat kroppen än. Vi får se hur det blir...


Snart är det dags att fixa lite mat, sen fixa lite här hemma o sen slå sig ner framför tv´n.

___________________________________________________________________________________

" Ju mer man tänker, desto mer inser man att det inte finns något enkelt svar "

// Lisa




Kommentarer
Postat av: mi

Nej, men jag ska ta lite tester imorgon bitti tänkte jag så får vi se vad fru doktor har att säga om det..

2010-03-02 @ 19:34:44
URL: http://ni.blogg.se/
Postat av: mi

Vänner kan ge mig alla de ovanstående sakerna, (en puss på pannan och en ordentlig kram är ganska oskyldigt :)) Och det finns de vänner som ger mig dessa saker, du bland annat, och jag älskar er för det men jag kände mig så ensam idag bara, och att veta att jag är så långt ifrån alla kändes bara extra tungt. Det känns säkert bättre imorgon. :)

2010-03-03 @ 22:50:53
URL: http://ni.blogg.se/
Postat av: mi

Dina tummar hjälpte nog för det löste sig, klockan tio över tio kom det en engelsktalande (engelsktalande personer verkar dra sig till mig här uppe i Örebro) kille in och jag suckade av lättnad, nu har jag hängt all tvätt och ska snart sova gott :)

2010-03-03 @ 22:54:33
URL: http://ni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0